Triple H vs Undertaker / Spoiler

İnternette dolaşan iki spoileri bugünkü 900. Raw'da olanlara göre birleştirdim ve bir tane spoiler ürettim. İnternette dolaşan spoilerden birisi Triple H'nin döneceğini ve bu dönüşünün ardından Nexus'un başına geçeceğiydi. İkinci spoiler ise Triple H'nin döndükten sonra Shawn Michaels'in intikamını Undertaker'dan almak için feuda gireceği ve RoyalRumble'yi kazanıp, Wrestlemania'da Undertaker'a rakip olmasıydı ve yapılan maçı Triple H kazanacak ve Undertaker WWE'ye veda edecekti. Ben de bu ikisini bugün olan olayların ışığından birleştirdim. Benim birleştirmiş olduğum spoiler şöyle:

Nexus bugün Undertaker'ı dövdü. Yakında Triple H dönecek ve intikam almak için Nexus'un başına geçecek. Sonra RoyalRumble'yi kazanacak ve Wrestlemania'da Undertaker'a rakip olacak ve maç yapacaklar. Kazanan da Triple H olacak ve Undertaker güreşi bırakacak.

Fakat unutmamamız gereken bir şey var. Undertaker'ın Wrestlemania'daki yenilmezlik serisi öyle kolay kolay bitirilemez.Sonuçta Undertaker'ın efsane olmasını sağlayan da bu seri ve bu seri biterse Undertaker diye bir şey kalmaz. Ayrıca bu seri için Shawn Michaels'in bile kariyeri bitirildi.


Yazan: Ömer Faruk
Site: wwetrizle.blogspot.com

Yazan Ömer Faruk. Gönderme Zamanı 06:44. Etiketler: , , , , . Bu blogdaki tüm yazıları kolayca takip et RSS 2.0 ile.

0 yorum “Triple H vs Undertaker / Spoiler” konusu için

Yorum Gönder

Son Yazılar

Son Yorumlar

Foto Galeri